Minden Magyarországon bejegyzett cégnek szüksége van székhelyre. Törvényi előírás szerint a cég székhelye, a cég bejegyzett irodája. Vannak olyan kivételes helyzetek, amikor sokkal előnyösebb és kényelmesebb megbízni egy harmadik személyt azzal, hogy a céghez érkező leveleket átvegye, azokat megőrizze, elektronikus és papír formában postázza. A székhelyszolgáltató legfőbb feladata a postai küldemények kezelése. Értesítést küld az iratok, csomagok érkezéséről, valamint a céget érintő fontos ügyekről. Vállalja a cégtábla elkészítését és kihelyezését. Az alapszolgáltatások közé tartozik a tárgyalóterem biztosítása is.

Mikor érdemes székhelyszolgáltatást választani:

  • ha cég költséghatékonyan szeretné üzemeltetni vállalkozását. Időt, pénzt akar megtakarítani és a cég adminisztratív terhein szeretne könnyíteni. Kevesebb ráfordítást jelent, mintha saját irodát üzemeltetne
  • ha a saját ingatlannal rendelkezik, de nem akarja bejegyeztetni székhelyként
  • ha a cég képviselője nem tartózkodik folyamatosan a székhelyen, mert pl. külföldön él, így szükség van egy ingatlanra, ami székhelyként tud funkcionálni
  • ha főállásban alkalmazott, és napközbeni elfoglaltságai miatt nem tudja kezelni a céggel kapcsolatos iratokat,
  • ha a cég iparűzési adót szeretne megtakarítani

Pócsmegyeren az iparűzési adó mértéke jelenleg 1,5 %

Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás:

  • átvesszük a cégnek érkezett küldeményeket
  • minden nap tájékoztatást küldünk e-mailben, így naponta friss információkkal rendelkezik levelei beérkezéséről és tartalmáról
  • meghatalmazás esetén leveleit szkennelve juttatjuk el a megadott elérhetőségre
  • hétfőtől-péntekig hivatali időben ügyfélszolgálatot biztosítunk, ha a céget hatósági vagy magánszemélyek keresnék fel (NAV és más hivatalos szervek). Ezzel a szolgáltatással hivatalos szervek előtti képviseletet kap
  • tárgyalási lehetőséget biztosítunk a cége számára
  • Inkubátorházunk szerződésben áll több olyan szakértővel (jogász, könyvelő, adótanácsadó, pályázatíró, marketing és reklám szakember, vállalkozásfejlesztési tanácsadó, informatikus, humánerőforrás tanácsadó) akiket szakmai múltjuk miatt szívesen ajánlunk a hozzánk betelepült cégeknek
  • évente több alkalommal ingyenes fórumot tartunk, ahol lehetőség nyílik szakmai és emberi kapcsolatok építésére is

Szolgáltatás díja:

Postai küldemények személyes átvétele esetén: 5.000,- Ft+Áfa/hó

Havi rendszerességű postai továbbítás esetén: 5.500,- Ft+Áfa/hó

Heti rendszerességű postai továbbítás esetén: 7.000,- Ft+Áfa/hó


logo

husk_logo_hu

husk_slogan_1sor_hu

husk_eu_logo_hu_gorbe

Jelen weblap tartalma nem feltétlenül tükrözi az Európai Unió hivatalos álláspontját

Számláló

Oldalak

Oldalak|Találat |Egyedi

  • Utolsó 24 óra: 0
  • Utolsó 7 nap: 0
  • Utolsó 30 nap: 0
  • Látogatók: 0