Minden Magyarországon bejegyzett cégnek szüksége van székhelyre. Törvényi előírás szerint a cég székhelye, a cég bejegyzett irodája. Vannak olyan kivételes helyzetek, amikor sokkal előnyösebb és kényelmesebb megbízni egy harmadik személyt azzal, hogy a céghez érkező leveleket átvegye, azokat megőrizze, elektronikus és papír formában postázza. A székhelyszolgáltató legfőbb feladata a postai küldemények kezelése. Értesítést küld az iratok, csomagok érkezéséről, valamint a céget érintő fontos ügyekről. Vállalja a cégtábla elkészítését és kihelyezését. Az alapszolgáltatások közé tartozik a tárgyalóterem biztosítása is.
Mikor érdemes székhelyszolgáltatást választani:
- ha cég költséghatékonyan szeretné üzemeltetni vállalkozását. Időt, pénzt akar megtakarítani és a cég adminisztratív terhein szeretne könnyíteni. Kevesebb ráfordítást jelent, mintha saját irodát üzemeltetne
- ha a saját ingatlannal rendelkezik, de nem akarja bejegyeztetni székhelyként
- ha a cég képviselője nem tartózkodik folyamatosan a székhelyen, mert pl. külföldön él, így szükség van egy ingatlanra, ami székhelyként tud funkcionálni
- ha főállásban alkalmazott, és napközbeni elfoglaltságai miatt nem tudja kezelni a céggel kapcsolatos iratokat,
- ha a cég iparűzési adót szeretne megtakarítani
Pócsmegyeren az iparűzési adó mértéke jelenleg 1,5 %
Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás:
- átvesszük a cégnek érkezett küldeményeket
- minden nap tájékoztatást küldünk e-mailben, így naponta friss információkkal rendelkezik levelei beérkezéséről és tartalmáról
- meghatalmazás esetén leveleit szkennelve juttatjuk el a megadott elérhetőségre
- hétfőtől-péntekig hivatali időben ügyfélszolgálatot biztosítunk, ha a céget hatósági vagy magánszemélyek keresnék fel (NAV és más hivatalos szervek). Ezzel a szolgáltatással hivatalos szervek előtti képviseletet kap
- tárgyalási lehetőséget biztosítunk a cége számára
- Inkubátorházunk szerződésben áll több olyan szakértővel (jogász, könyvelő, adótanácsadó, pályázatíró, marketing és reklám szakember, vállalkozásfejlesztési tanácsadó, informatikus, humánerőforrás tanácsadó) akiket szakmai múltjuk miatt szívesen ajánlunk a hozzánk betelepült cégeknek
- évente több alkalommal ingyenes fórumot tartunk, ahol lehetőség nyílik szakmai és emberi kapcsolatok építésére is
Szolgáltatás díja:
Postai küldemények személyes átvétele esetén: 5.000,- Ft+Áfa/hó
Havi rendszerességű postai továbbítás esetén: 5.500,- Ft+Áfa/hó
Heti rendszerességű postai továbbítás esetén: 7.000,- Ft+Áfa/hó