2019. május 24., 10:00 – 14:00 óra
Konferencia a smart home rendszerekről
A pócsmegyeri Inkubátorház a VG3 Consultinggal karöltve, rendszeresen szervez rendezvényeket, melyek célja az üzleti, piaci ismeretek bővítése kisvállalkozásoknak és startupoknak.
Külön hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre és arra, hogy a vállalkozók és vállalkozni vágyók találkozzanak potenciális stratégiai partnerekkel, jövőbeli ügyfelekkel, működésüket támogató szakértőkkel.
A mostani, 2019. május 24. napján 10 órától tartandó rendezvényünket tematikusan a smart home rendszerek köré építjük. Nem csak technológiai oldalról kívánjuk megközelíteni a témát, hangsúlyt fektetünk az okos otthon rendszerek piaci megítélésére is, így különös tekintettel arra, hogy miként látják különböző szektorok képviselői a kérdéskört.
Ahogyan korábban is, most is helyet kap az előadók között egy ígéretes startup, az innovatív smart home ready gyártócég, a Chameleon bemutatkozó prezentáció megtartásával.
A részvétel ingyenes!
ELŐADÓK
Sipos Zoltán / Alarm Automatika Kft.
„AJAX – Forradalmi megoldás a behatolásjelzésben”
Szarvas Péter / CHAMELEON Smart Home Kft.
„Az okosotthonok forradalma”
Pődör Csaba / VARIQ World Zrt.
„Moduláris építkezés, – A JÖVŐ ÉPÍTÉSI TECHNOLÓGIÁJA”
A rendezvényre regisztrálni lehet 2019. május 23-ig,
a www.meetup.com/pocsmegyeri_innovacios_kozpont_rendezvenysorozat/ weboldalon,
a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen,
vagy személyesen a Pócsmegyer Rendezvényközpontban.
További információ a 26/200 013 telefonszámon.
2018. október 12., 10:00 – 15:30 óra
Konferencia az informatikában tapasztalható emberi erőforrás hiányról és annak lehetséges megoldásairól
Melyek a digitális munkaerőhiány sajátos jellemzői? Te is megoldást keresel a szakemberhiányra? Hol van a legnagyobb munkaerőhiány? Mi lehet a gyakorlati megoldás a hazai IT munkaerőhiányra? Milyen nemzetközi minták vannak? Hogy lehet megtartani a jelenlegi munkaerőmet? Melyek a munkaerőhiány gazdasági szempontjai? Munkaerőhiányról vagy munkakedv hiányról beszélünk valójában?
Pócsmegyer Inkubátorház a VG3 Consultinggal karöltve, rendszeresen szervez rendezvényeket, melyek célja az üzleti, piaci ismeretek bővítése kisvállalkozásoknak és startupoknak. Külön hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre és arra, hogy a vállalkozók és vállalkozni vágyók találkozzanak potenciális stratégiai partnerekkel, jövőbeli ügyfelekkel, működésüket támogató szakértőkkel.
A részvétel ingyenes!
Előadók
10:00 – 10:10 Polgármesteri köszöntő: Németh Miklós
10:10 – 10:30 Nuage: Kurucz Attila
Utánpótlásnevelés vidéki egyetemvárosokban: Miskolc.IT
10:35 – 10:45 Mobile Media Solution
Duális képzés a gyakorlatban
10:50 – 11:10 W.Up: Pokorni Zsófia
Az employer branding fonfontossága
11:10 – 11:45 kötetlen networking, kávészünet, hidegtál
11:50 – 12:10 Skillnout: Kovács Bálint
Hogyan növelhetjük vállalatunk munkaerő megtartó erejét? – A hatékony onboarding
12:15 – 12:35 Fleetyou Balogh Farkas Dávid
Fleetyou – A házhozszállítás jelene és jövője
12:40 – 13:00 Graphton: Farkas Tamás
Nem a cég választ IT szakembert, hanem a jelölt választja a céget
A rendezvényre regisztráció szükséges: 2018. október 10-ig
a www.meetup.com/pocsmegyeri_innovacios_kozpont_rendezvenysorozat/ weboldalon,
a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen, vagy személyesen a Pócsmegyer Rendezvényközpontban.
További információ a 26/200 013 telefonszámon.
2018. április 20., 10:00 óra
Konferencia a Smart Home rendszerekről
A pócsmegyeri Inkubátorház a VG3 Consultinggal karöltve, rendszeresen szervez rendezvényeket, melyek célja az üzleti, piaci ismeretek bővítése kisvállalkozásoknak és startupoknak.
Külön hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre, és arra, hogy a vállalkozók és vállalkozni vágyók találkozzanak potenciális stratégiai partnerekkel, jövőbeli ügyfelekkel, működésüket támogató szakértőkkel.
A mostani rendezvényünket tematikusan a smarthome rendszerek köré építjük. Nem csak technológiai oldalról kívánjuk megközelíteni a témát, hangsúlyt fektetünk az okos otthon rendszerek piaci megítélésére is, így különös tekintettel arra, hogy miként látják különböző szektorok képviselői e kérdéskört.
Ahogyan korábban is, most is helyet kap az előadók között egy ígéretes startup, az innovatív smart home ready gyártócég, a Chameleon tart bemutatkozó prezentációt.
A részvétel ingyenes!
Előadók
Dessislava Dimitrova – AlphaSonic Kft.
Okosváros másképp
Kopanecz Gábor – 2 Kop Kft.
Vevői igények és innovációk kezelése, közelítése az építőiparban
Szarvas Péter – CHAMELEON Smart Home Kft.
Chameleon a világ első gyártófüggetlen okos otthon rendszere
Pődör Csaba – VARIQ World Zrt.
A jövő építkezése – Moduláris otthonok
Partneri bemutatkozás – Archenerg Klaszter
Nemzetközi Megújuló Energetikai és Építőipari Innovációs Klaszter
Kiss Olivér – ELKO EP Hungary Kft –
Okos-rendszerek, a jövő technológiája a jelenben
A rendezvényre regisztráció szükséges: 2018. április 19-ig
a www.meetup.com/pocsmegyeri_innovacios_kozpont_rendezvenysorozat/ weboldalon,
a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen, vagy személyesen a Pócsmegyer Rendezvényközpontban.
További információ a 26/200 013 telefonszámon.
2017. szeptember 8., 10:00 – 15:30
Külföldi Piacra Lépés Konferencia
Cégeddel, termékeddel nagyobb piac felé nyitnál?
- Van kifejezett külföldi célpiac, ahol megjelennél?
- Nem tudod, kihez fordulj?
- Már megvan a stratégiád de vannak még kérdéseid?
- Terveid vannak, de tapasztalatod még nincs?
- Szeretnél szakértőkkel találkozni?
- Szereted a bensőséges hangulatú networking eseményeket?
Akkor Pócsmegyeren a helyed!
Pócsmegyer Inkubátorház a VG3 Consultinggal karöltve, rendszeresen szervez rendezvényeket, melyek célja az üzleti, piaci ismeretek bővítése kisvállalkozásoknak és startupoknak. Külön hangsúlyt fektetünk a kapcsolatépítésre és arra, hogy a vállalkozók és vállalkozni vágyók találkozzanak potenciális stratégiai partnerekkel, jövőbeli ügyfelekkel, működésüket támogató szakértőkkel.
A mostani, 2017. szeptember 8. napján tartandó rendezvényünket tematikusan a külföldi piacra lépés köré építjük. Előadóink sorában tisztelhetjük e kérdés szakértőit, akik gyakorlati tapasztalatokkal segítik mindazokat, akik cégük külföldi terjeszkedésében gondolkoznak, legyen szó akár észak-amerikai, akár kelet-európai irányú növekedésről.
A témát nem csak szigorú szakmai oldalról közelítjük meg, az ország legelismertebb protokollszakértője bevezeti a résztvevőket az üzleti protokoll alapjaiba, kitérve az egyes külföldi szokásokra, amelyekre érdemes lehet figyelnünk üzleti útjaink és tárgyalásaink során. Ahogyan korábban is, most is helyet kap az előadók között egy ígéretes startup, az innovatív fintech AML project, a Hydra fog bemutatkozó prezentációt tartani.
A részvétel ingyenes!
Részletes program:
9:30 – 10:00 Érkezés, regisztráció
10:00 – 10:40 Külföldi piacra lépés az ICT szektorban / Poór Károly ICT divízió vezető, IT sales szakértő / Magyar Nemzeti Kereskedőházak Zrt.
10:40 – 12:10 Az üzleti protokoll alapjai / Görög Ibolya ügyvezető, protokoll szakértő / G-Protokoll
12:10 – 12:25 Szünet
12:30 – 13:00 HYDRA AML Ltd. A Hydra AML fintech projekt prezentációja / Kürti László társtulajdonos, üzletfejlesztési vezető
13:05 – 13:35 Kelet-európai piacralépési ismeretek az IT szektorban / Vörös Ákos ügyvezető, társtulajdonos, IT sales szakértő / BeSTrategies Kft.
13:40 – 14:10 Piacra lépési ismeretek az Egyesült Államokban és Kanadában / Anthony Kez alelnök Magyar-Kanadai Kereskedelmi Kamara
14:15 – 15:30 kötetlen beszélgetés és networking
A rendezvényre regisztrálni lehet 2017. szeptember 7.-ig,
a www.meetup.com/pocsmegyeri_innovacios_kozpont_rendezvenysorozat/ weboldalon,
a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen, vagy személyesen a Pócsmegyer Rendezvényközpontban.
További információ a 26/200 013 telefonszámon.
2017. június 27. (kedd) 10:00 – 15:00 óra
Dél-Alföldi Klaszterek Találkozója
Az ArchEnerg Klaszter – Hírös Beszállító Klaszter közös rendezvénye
2017. május 29. (hétfő) 9:00 – 13:00 óra
Előadássorozat: Virtuális valóság az építőiparban
Az ingatlanok kivitelezési folyamatát nagyban megnehezíti, ha az alvállalkozók nehezen áttekinthető és nem minden részletet érintő kiviteli tervek
birtokában, kérdésekkel tele, de kötbér nyomás hatására végzik munkájukat. A nyomtatott tervek korlátai és a nem megfelelő áttekinthetőség miatt, azok a kivitelezők, alvállalkozók, akiknek nem állnak rendelkezésre a magas áron elérhető tervezőprogramok, számos esetben nem tudják a problémás részeket megfelelően megvalósítani. Ennek eredménye lehet a kivitelezés elhúzódása vagy a tervektől való eltérés.
A professzionális szereplők, vagyis a generálkivitelezők és alvállalkozóik, az épületüzemeltetők, az építőipari vállalatok és a tervezőirodák mellett a laikus megrendelők is élvezhetik a MŰ-VILL Kft. innovatív, saját fejlesztésű VR technológiáját, mely képes az összes elterjedt tervezőprogramban készített („.cad”)
3D modellterv renderidő nélküli megjelenítésére.
Az ARCHIWALK mindezt bármilyen eszközön telepítés nélkül futtatható webes felületen prezentálja.
A terveket tartalmazó fájlok mélyebb informatikai tudás és megvásárolt szoftver nélkül, minimális tréningidővel, pusztán néhány kattintással feltölthetőek az ARCHIWALK webes felületére, ahol a szükséges szerzői hozzáférési jogok egyszerű beállítása után a feltöltő által megjelölt személyek a tervet 3 dimenzióban, akár virtuális valóság környezetben, VR szemüveggel megtekinthetik.
Bárki, aki hozzáférési jogot kapott és rendelkezik webböngészésre alkalmas eszközzel (laptop, okostelefon, tablet, stb.), a terveket előzetes szoftvertelepítés nélkül bejárhatja az ARCHIWALK virtuális terében.
A MŰ-VILL innovatív megoldása az ARCHIWALK, a megalkotott virtuális valósággal hidat képez az építőipar szereplői között, így csökkenti a szereplők közötti kommunikáció költségét és a hibázás lehetőségét.
Tegyen egy sétát a mérnöki alkotások valósághű világában az ARCHIWALK-kal!
ELŐADÓK:
Dr. Kántor Dezső – Auditron Kft. / A szellemi tulajdonnal kapcsolatos könyvelési kérdések
Dr. Ilosvai Péter – Konraad Stratégia- és Működésmenedzsment / Egyszemélyes Kft.-ből nagyvállalat
Csala Tibor / Főelőadás az ARCHIWALK nevű innovációról
dr. Kovács Viktor József – Temesi és Társa Ügyvédi Iroda / A szellemi tulajdonok védelme a tőkebefektetési folyamatban
Keresztes Jenő – Kreátor Reklámügynökség / Piacon való megjelenés – egy új termék bevezetése
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Regisztráció 2017. május 27-ig, a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen, vagy személyesen a Pócsmegyer Rendezvényközpontban
név, cégnév, cím, telefon és tevékenységi kör megadásával.
További információ: 26/200 013
2017. február 20. (hétfő) 9:00 – 13:00 óra
Fórum induló és már működő vállalkozásoknak
Pócsmegyer Rendezvényközpont (Inkubátorház), 2017 Pócsmegyer, Kossuth u. 27.
A világ fejlett gazdaságaiban már bevált, Magyarország több településén is sikeresen működő inkubátorházak rendszeréhez csatlakozva,
Pócsmegyeren is szeretnénk segítséget nyújtani helyi és környékbeli mikro és kisvállalkozásoknak
olyan szolgáltatásokkal, melyek ma már nélkülözhetetlen részei a sikeres üzletvitelnek.
Célunk, hogy teret, infrastruktúrát és olyan szolgáltatásokat nyújtsunk, melyek segítik a növekedést,
a gazdaság vérkeringésébe való eredményesebb bekapcsolódást, megkönnyítve az új vállalkozások elindítását és fejlődését.
Azon vállalkozásoknak nyújtunk elsősorban lehetőséget, segítséget, amelyek:
• vállalkozásuk fejlesztéséhez tanácsadást, támogatást szeretnének kapni,
• nem rendelkeznek megfelelő helyiséggel, irodatechnikai és kommunikációs berendezésekkel,
• szeretnék kihasználni az együttműködésben rejlő üzleti lehetőségeket.
Az üzleti siker feltétele a szilárd és erős alapra való építkezés.
Mi ezt a stabil alapot kínáljuk ügyfeleinknek, a nálunk megtalálható irodákkal, és a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásokkal.
Engedje meg, hogy tisztelettel meghívjuk Önt és munkatársait egy tájékoztató fórumra, melyen bemutatkoznak
azon szakavatott partnereink, akik a jövőben tanácsadással állnak az Önök rendelkezésére.
TÉMA:
Hogyan építsünk üzleti álmainkból, ötleteinkből erős vállalatot
ELŐADÓK:
Jogi szolgáltatások
dr. Galgóczi Gergely / Temesi és Társai Ügyvédi iroda
Adótanácsadás – számvitel
Dr. Kántor Dezső – adótanácsadó, könyvvizsgáló / Auditron Kft.
Pályázati tanácsadás
Fábián-Seremetyev Márk – ügyvezető / Asesor Consulting Kft.
Farkas Bálint – junior tanácsadó / Asesor Consulting Kft.
Marketing és reklám
Keresztes Jenő – marketing manager / Kreátor Reklámügynökség
Online marketing
Laczkó Balázs – Online marketing szakértő / Netmarketing Kft.
Vállalkozásfejlesztési tanácsadás
Dr. Ilosvai Péter – menedzsment tanácsadó / Konraad Stratégia- és Működésmenedzsment
Egyszerű, hasznos, praktikus informatikai alkalmazások
Szabó Imre – számítástechnikai oktató / Líceum Oktatóközpont
Humánerőforrás tanácsadás, munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés
Szemán Zoltán – Munkaerő-közvetítési üzletágvezető / Starjobs Magyarország Kft.
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Regisztráció 2017. február 18-ig, a prk@pocsmegyer.hu e-mail címen, vagy személyesen a Pócsmegyer
Rendezvényközpontban
név, cégnév, cím, telefon és tevékenységi kör megadásával.
További információ: 26/200 013
2015. október 16. (péntek) 11.00 óra
Zárókonferencia és az Inkubációs Központ átadója
Helyszín: Pócsmegyer, 2017 Pócsmegyer, Kossuth utca 27.
A konferencia hivatalos nyelve: magyar/szlovák
PROGRAM
10.30 Érkezes, Regisztráció, Büfé
11.00 Köszöntő, Megnyitó
Előadók:
- Németh Miklós, polgármester
- Vitályos Eszter, Európai unios fejlesztésekért felelős államtitkár
- Köpeczi-Bocz Tamás, Európai unios fejlesztéspolitikáért felelős államtitkár
- Marjay Gyula, elnök, VOSZ-KMRSZ
- Kiss Zoltán, általános alelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
- Giorgio Dovigi, igazgatő, Olasz-Szlovák Kereskedelmi és Iparkamara
13.00 Szünet, a ház bemutatása-megismerése
14.00 Kultúrális program határon innen és határon túl
HÁZIGAZDA: Németh Miklós, Pócsmegyer Község polgármestere
SZERVEZŐ: Bornemisza Miklós, Pro Pócsmegyer Kft. ügyvezetője
2014 szeptember 26. (péntek) 9:30 óra
Nyitókonferencia és az Inkubációs Központ Alapkő letétele
Helyszín: Pázsit-tó Étterem és Rendezvényközpont, Pócsmegyer (Szentendrei-sziget), Kossuth L. u.34.
Program:
9.30 Érkezés, Regisztráció
10.00 Köszöntő, Alapkőletétel
Előadók: Németh Miklós. Pócsmegyer polgármester
Zsigmondné dr Vitályos Eszter Zsuzsanna Európai Uniós fejlesztésekért felelős államtitkár
Dr Jan Zacko, Alelnök, Szlovák Köztársaság Munkaadói Szövetségek és Szervezetek Egyesülete
Marjay Gyula, Elnök, VOSZ-KMRSZ
Dr Kiss Zoltán, Általános Alelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
12.30 Ebéd
14.00 B2B Találkozók
Szlovák – Magyar Néptánc és Zene
A konferencia hivatalos nyelve: magyar/szlovák
2014. szeptember 04.
- kivitelezői szerződés aláírása
Nyertes kivitelező: Euro Business Office Kft. (székhely: 1137 Budapest, Szent István park 22. II/1., )
Conzept Ingatlan Kft. (székhely: 2000 Szentendre, Táncsics Mihály u. 10 )
2014. június 24.
- A kivitelező kiválasztására kiírt közbeszerzési eljárás elindult.
- A beruházás műszaki ellenőre meghívásos eljárás keretében került kiválasztásra.
Nyertes ajánlattevő: Szmatona Kft (8357 Döbröce, Rákóczi u. 28.) Vállalási ár: bruttó 19.304.-EUR
Szerződéskötés: 2014. június 25.
Pócsmegyeri Kisbíró 2014. június
Pócsmegyeri Kisbíró 2014. február
2014. február 3.
- Az inkubátorház kiviteli terveinek elkészítésére a Konstruma Mérnöki Iroda Kft (1078 Budapest, Murányi u. 1.) szintén meghívásos beszerzési eljárás keretében került kiválasztásra. A három meghívott cég közül az Ő ajánlatuk bizonyult a legkedvezőbbnek. Ajánlati áruk: bruttó 16.796.-EUR
Szerződéskötés: 2014. február 3.
- Közbeszerzési szakértő ( kivitelező kiválasztásában résztvevő cég) meghívásos eljárás keretében került kiválasztásra. Nyertes: VANIN Vezetési Tanácsadó Kft. (1028 Budapest, Szabadság u. 29. Vállalási ár: bruttó 10.000.-EUR
Szerződéskötés: 2013. október 2.
2013. december 20.
- Aláírásra került a projekt Támogatási Szerződése